Метро
Метро

Метро - Каталози, брошури и намаления

Търси Метро в твоят град

Най-популярни Супермаркети седмични оферти

Нещо, което може да те заинтересува за Метро ...

МЕТРО България e верига магазини за търговия на едро, насочена към нуждите на професионалните клиенти. Магазините предлагат повече от 15 000 вида хранителни и 10 000 нехранителни стоки.

Първият Метро Кеш енд Кери отваря врати в Mülheim/Ruhr, Германия през 1964 г. Само двайсет години след откриването си, брандът вече функционира в повече от 100 магазина за търговия на едро в цяла Европа.

С отварянето на двата си магазина в София през 1999 г., Метро става първата верига магазини в България. Днес вече имат обекти в няколко големи български града. Метро Кеш енд Кери е международен лидер в търговията на едро. Под марките на Метро и Макро съществуват над 700 магазина в повече от 25 страни от Европа, Азия и Африка. Мотото на веригата магазини е „От професионалисти за професионалисти – това правим всеки ден!“

Два пъти в месеца можете да разгледате новите брошури на Метро. Те варират в асортимент от няколко вида – Метро Хранителни стоки, Метро Нехранителни Стоки, Метро за офиса, Метро поща, Метро Български и вносни вина. В брошурата Метро Хранителни стоки ще видите всички промоции за месо и месни продукти, замразени продукти, млечни деликатеси, консерви, кафе и топли напитки, захарни изделия, козметика. В Метро офис, са включени всички изгодни оферти за офис приложения и материали, а Метро Нехранителни Стоки ще намерите всичко останало – от гуми за колата до спортни яките и фитнес уреди. 

Магазините на едро предлагат широка гама от продукти, персонализирани към специфичните нужди на всеки клиент, включително и на бизнес сектора. Ретораньори, хотелиери, фирми за кетъринг, независими търговци на дребно, заведения и офиси са само част от техните потребители.

Асортиментът варира между 15 000 вида хранителни и 10 000 нехранителни стоки.  Собствените марки HORECA Select, Rioba, Fine food, ARO, Sigma и H-Line, отговарят на високите изисквания на клиентите с целогодишен асортимент на достъпни цени

Портфолиото от собствени марки на МЕТРО България се състои от 4 хранителни и 10 нехранителни марки. То следва логиката на клиентската аудитория, към която насочва техния фокус в България: от all inclusive хотели, през малки и средни магазини, до офиси и независими предприемачи. Общият брой артикули с тези марки възлиза към момента на близо 1800 - 50% от които са от български доставчици. Едно общо послание свързва тези марки – независимо дали са местни български специалитети или дял от големи международни серии, те носят гаранция за качество и предлагат сполучливи бизнес решения.

Търговската площ на магазините варира от 6500-9000 кв. м, а общата площ надхвърля 12 000 кв. м. Всеки магазин има клиентски паркинг с повече от 500 парко-места. Освен това разполагаме със специализирана база в курорта Слънчев бряг, даваща възможност бързо да посрещаме нуждите на хотелиери и ресторантьори в активния летен туристически сезон.

Други Супермаркети магазини в твоят град

Изтегли приложението на Тиендео

Следвай Тиендео

Ние постоянно подобряваме Tiendeo благодарение на използването на бисквитки. Като продължите да разглеждате, Вие приемате тяхното използване. Покажи детайли